En av de største utfordringene vi har som entreprenører et å være i kontroll over alt. Du må svare på eposter, være sikker på at nettsiden din fungerer 100%, organisere prosjekter, være i kontakt med nettverket ditt og ikke bli distrahert av sosial media eller morsomme videoer på YouTube.
Internettet lar deg ikke bare prokrastinere, det har også mange forskjellige verktøy du kan bruke for å gjøre jobben litt enklere. Vi har derfor laget en liste over de mest brukte og beste verktøyene for entreprenører du kan finne på nettet, akkurat her!
1 – Trello
Trello er et gratis prosjektverktøy som lar deg organisere prosjektene dine. Den viser deg et brett der du kan lage lister som er fylte med kort. Når du pner et kort, så kan du legge til kommentarer, laste opp filer, lage sjekklister og mer.
Det er et veldig hendig program som kan brukes til mange forskjellige ting. Det kan brukes til å organisere et spesifikt prosjekt, skrive en ebook, lage et epost kurs og lignende. Det hjelper deg å ha et overblikk over alt du foretar deg. Tommel opp!
2 – Asana
Asana er det ultimate verktøyet for å passe bedre på prosjektene dine. Det fungerer med prosjekter, samtaler og dashboards. Lagarbeid har aldri vært enklere!
Listen fortsetter i neste artikkel!